יד קשה?! • בצה"ל ממליצים על העברת נשקים ועל הקלות לפלסטינים

    קובי פינקלר 1 Comment on יד קשה?! • בצה"ל ממליצים על העברת נשקים ועל הקלות לפלסטינים
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד הטרור הולך וגואה ועוד חייל צה"ל נדקר היום באורח קשה בפיגוע דקירה, צה"ל ממליץ דווקא להעביר לרשות הפלסטינאית רכבים ממוגנים ,להוסיף עוד נשק ותחמושת וכל זאת כדי שיוכלו להיכנס לשטחים בעייתיים ולהלחם בטרור באזורים אותם הם מכירים.

    עוד ממליצים במערכת הביטחון , להגדיל את כמות היתרי העבודה ובעיקר לצעירים וכן להרחיב את היתרי הבניה בשטחי סי. לצד כל אלו,אומר אחר הצהרים קצין בכיר בצבא כי בלא פעילות, ההתקוממות המוגבלת כפי שהיא מכונה לא תדעך בקרוב "אנחנו פועלים במספר מישורים כדי להוריד את מפלס האלימות ובהן שאיפה לסיים אירוע עם מינימום של הרוגים,מעצר של מפגעים בכל הרמות כולל אלו שמיידים אבנים לעבר כלי רכב ישראליים והכנסת יותר כוחות למוקדי העימות".

    הקצין אומר כי 95% מהפיגועים אירעו ב 12 אזורים ושם צהל מרכז את כוחותיו: "אם מהכפר קטנה יצאו 4 מחבלים בחודש האחרון כולל המחבל שביצע את הרצח שלשום בתחנת הדלק ב 443, אנחנו נפעל בכפר כמו גם באזורים אחרים. הכנסנו לשטח עוד 6 גדודים,תוגברנו בכוחות מיוחדים,אנחנו מבצעים הרבה מאד מעצרים כולל מעצרים מינהליים וכל זאת כדי למנוע התדרדרות המצב", אומר הבכיר.

    בצה"ל מזהים עליה הולכת וגוברת של הפרות הסדר וכך אם בחודשים שקדמו להתקוממות המוגבלת היו 10 מוקדים של הפרות סדר, היום מדברים על 40 כאלו "אנחנו עושים מאמץ לסיים אירוע ללא הרוגים אם אין סכנת חיים ויש אפשרות לנטרל את המחבל. פחות מעשרה מחבלים נהרגו בהפרות סדר וזה בשל נהלים שהכניסו לפקודות"הוא אומר.

    הקצין מעריך גם שהפת"ח לא מעוניין להיכנס כעת לעימות וכי הפלסטינאים מעוניינים בשינוי המצב. כמה זמן זה ייקח? לאיש לא ברור אך הערכה היא שהמציאות הזו תלווה אותנו עוד זמן רב.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הכותרת מטעה. זה לא קשור.מדובר ב 2 דברים שונים . צריך להפעיל יד קשה מאוד מול הטרור ומבצעיו ובמקביל לספק יותר עבודה לצעירים ובהחלט שהרשות גם תתן את חלקה במלחמה בטרור.